Orchowo, dnia 15 grudnia 2023 r.
Informacja z otwarcia ofert
złożonych w ramach postępowania zakupowego z dnia 14 listopada 2023 roku na „Kompleksową konserwacje i restauracje ołtarza głównego w kościele parafialnym p.w. Wszystkich Świętych w Orchowie”.
Skład komisji dokonującej otwarcia ofert:
1. Ewelina Gumienna – Z-ca Wójta Gminy Orchowo,
2. Jolanta Lange – Inspektor ds. działalności gospodarczej, zamówień publicznych, rozliczeń komunalnych i podatku VAT,
3. Paulina Szmyt – Kierownik Referatu ds. gospodarki nieruchomościami, obronności i zarządzania kryzysowego.
W ramach przeprowadzonego postępowania zakupowego wpłynęła jedna oferta, złożona przez następującego Oferenta:
1. Kannenberg Konserwacja i Restauracja Dzieł Sztuki s.c. Klaudia i Leszek Kannenberg,
ul. Polna 8R/2 87-100 Toruń. Oferta wpłynęła w dniu 8 grudnia 2023 r
Komisja otrzymała ofertę w zamkniętej kopercie, która została złożona korespondencyjnie w wyznaczonym terminie, czyli do dnia 15 grudnia do godziny 11.00.
W ofercie znajdowały się:
1. wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz oferty cenowej na wykonanie zadania, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego:
Lp. |
Oferent |
Zaoferowana cena w złotych
|
||
netto |
VAT 23% |
brutto |
||
1. |
Kannenberg Konserwacja i Restauracja Dzieł Sztuki s.c. Klaudia i Leszek Kannenberg ul. Polna 8R/2 87-100 Toruń |
212 697,80 zł |
48 920,49 zł |
261 618,29 zł |
Podpisy członków Komisji:
Ewelina Gumienna ………………….…………..…
Jolanta Lange ….………………..…….………..
Paulina Szmyt ….…………………….…….…...…..
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090