Zamówienia publiczne do kwoty 130.000 złotych

ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na : Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ,, Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Osówiec gmina Orchowo

Orchowo, dnia 06.04.2022r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na :

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ,, Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Osówiec gmina Orchowo

 

 

  1. 1.      ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo

NIP: 6671735111, REGON: 311019378

tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl

 

  1. 2.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót:

- reprezentowanie inwestora na modernizowanej oczyszczalni ścieków przez sprawowanie kontroli, zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;

- sprawowanie zgodności robót z dokumentacją projektową  - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno – budowlanymi, normami i przepisami BHP;

- podejmowanie decyzji o dopuszczeniu (lub odrzuceniu), materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej;

- zatwierdzenie materiałów oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zawartej umowy i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;

- sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;

- sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;

- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń modernizacji;

- wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

- żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;

- uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji;

- przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego;

- sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji);

- do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszytkich innych czynności zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.   

 

 

 

 

 

 

3. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: Od dnia podpisania umowy do dnia 

    18.11.2022r. oraz nadzór podczas prac wynikających z okresu gwarancyjnego. 

 

4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym
  2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
  3. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.

           Ofertę należy umieścić w kopercie na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6,  

             62-436 Orchowo z opisem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego  

             przy realizacji zadania „Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości  

                 Osówiec gmina Orchowo”

  1. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
  2. Termin związania ofertą: od upływu terminu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego do dnia  18.11.2022r. oraz nadzór podczas prac wynikających z okresu gwarancyjnego
  3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
  4. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji z rozbiciem na kwotę netto i brutto
  5. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.

 

5. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:

Do oferty należy dołączyć:

- uprawnienia w zakresie kierowania robotami; branża instalcje elektryczne i  

  automatyka.

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 

  zamówienia;

-  oświadczenie o wykonaniu nadzoru nad co najmniej jedną inwestycją związaną z budową czy też modernizacją elektryczną lub automatyką w sektorze wodno kanalizacyjnym. 

    

6. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY :

 

1)      Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty  Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:

2)       

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium (%)

1

Cena (C)

100

 

3)      Kryterium „Cena” (C) - waga 100 % = 100 pkt.

 

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

 

    C min.

C = ------------- x 100 pkt,

C bad.

gdzie:                          C – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena”,

C min – cena oferty najtańszej,
C bad.– cena oferty badanej.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.

 

 

7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem   

            Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania,,  

            Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Osówiec gmina Orchowo”

 w terminie do dnia 22.04.2022 (piątek) do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Orchowie ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście lub drogą pocztową

  1. Otwarcie i ocena ofert nastąpi w dniu 22.04.2022r. o godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, wyniki oceny zostaną  opublikowane w biuletynie informacji publicznej niezwłocznie po weryfikacji.
  2. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
  3. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

8. OCENA OFERT:

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: najniższa cena brutto
  2. Wygrywa oferta, która uzyska najniższą cenę, oraz spełni wszystkie wymagania Zamawiającego.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów

 

9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie ustalonym w pkt. 8

 

10. INFORMACJE DODATKOWE:

Dodatkowych informacji udzielają:

Piotr Wędzikowski tel. 632684 090 wew. 29 lub 605857050 email: gospodarka.komunalna@orchowo.pl

 

11. Źródło finansowania zamówienia: Środki Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu  Przeciwdziałanie COVID- 19

 

12. ZAŁĄCZNIKI:

 

  1. Dokumentacja techniczna modernizacji sterowania oczyszczalni ścieków w Osówcu.

 

 

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTY  CENOWEJ

NA WYKONANIE ZADANIA 

Nazwa zadania: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ,, Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Osówiec gmina Orchowo

.

 

 STRONA ZAMAWIAJĄCA

   GMINA  ORCHOWO

62-436  ORCHOWO, ul. KOŚCIUSZKI 6

 

OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ  

 

Pełna nazwa oferenta: ……............................................................................................

Adres oferenta: ……………............................................................................................

Telefon: ..........................................................................................................................

faks:................................................................................................................................         

e-email: …………………………..……………………………………………...………..……

NIP: ……………………………………………………………………………………………          REGON: ……………...………………………………………………………………………..

Dane osoby do kontaktu ze strony oferenta    …………….………………………………

  1.   Wartość przedmiotowego zadania ustala się w następującej cenie za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania ,,Modernizacja sterowania oczyszczalni ścieków w miejscowości Osówiec gmina Orchowo’’

a)    wartość netto …………………………………………......................... zł (słownie: ...........................................................................................................................)

b)    stawka podatku VAT …........... wysokość VAT ……………………..……….… zł

c)    wartość brutto ................................................................................. zł (słownie: ...........................................................................................................................)

  1. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w wskazanym terminie

3. W pełni akceptujemy postanowienia zawartej umowy*

4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 30 dni od daty złożenia faktury.

5. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
     w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego*.

 

...................... dnia ....................                                   …….……………………….        

                                                                                      (pieczęć i podpis oferenta)

(*jeśli jest wymagane).

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.04.2022 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Piotr Wędzikowski - Inspektor ds. gospodarki komunalnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 kwietnia 2022 15:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Błaszczyk
Ilość wyświetleń: 147
21 kwietnia 2022 09:44 (Piotr Bukowski) - Usunięcie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 kwietnia 2022 09:44 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2022 15:28 (Paweł Błaszczyk) - Dodanie załącznika [specyfikacja_elektryczna.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Nowy BIP Gminy Orchowo ::Nowy BIP Gminy Orchowo ::