Zamówienia publiczne do kwoty 130.000 złotych

ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych na: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Orchowo.

 

Załącznik nr 3

Orchowo, 27.02.2024r.

WÓJT GMINY ORCHOWO

PP.271.3.2024 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych 

na: sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Orchowo.

1.    ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, NIP: 6671735111, REGON: 311019378, tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl

2.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Orchowo.

a) Orchowo ul. Słoneczna – działka nr 195 obręb 0006 Orchowo – długość około 0,45 km,

b) Orchowo ul. Stroma – część działki nr 469 obręb 0006 Orchowo – długość około 0,24 km,

c) Orchowo ul. Dąbrowa – część działki nr 916, 857 obręb 0006 Orchowo – długość około 0,61 km,

d) Myślątkowo – część działki nr 88 obręb 0005 Myślątkowo – długość około 0,3 km,

e) Kinno-Słowikowo – część działki nr 21 obręb 0012 Skubarczewo, działka nr 220, 314, część 203 obręb 0013 Słowikowo – długość około 2,4 km,

f) Podbielsko część działki nr 362, działka nr 416 obręb 0001 Bielsko – długość około 1,1 km.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:

Dokumentacja będzie obejmować osobno dla każdego z odcinków:

a)           Projekt budowlano–wykonawczy – 4 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

b)           Kosztorys inwestorski szczegółowy oraz ofertowy – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

c)            Przedmiar robót – 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

d)           Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy – 3 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

e)           Mapę do celów projektowych – 4 egz. w wersji papierowej,

f)             Projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. w formie papierowej (1 egz. w wersji edytowalnej oraz 1 egz. PDF),

- Uzyskanie wszelkich ekspertyz, badań, opinii, pozwolenia wodno-prawnego (jeśli wymagane), decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeśli wymagane), uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji – pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.

- Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania objętego powyższą dokumentacją na warunkach określonych w umowie.

- Wykonawca opatrzy wyżej wymienione opracowanie w wykaz zawartości dokumentacji oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w tym Prawa zamówień publicznych  i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

- Dokumentacja projektowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.

- Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

- Przebudowa dróg musi spełniać wymagania drogi publicznej.

- Jeżeli to możliwe należy uwzględnić wykorzystanie do podbudowy drogi istniejącą nawierzchnię.

- Przebudowa istniejącej infrastruktury, w tym podziemnej w przypadku takiej konieczności.

- Inwentaryzacja (zestawienie) drzewostanu kolidującego z przebudową drogi przewidzianego do wycinki.

- Dokonanie niezbędnych uzgodnień dokumentacji wynikających z wytycznych instytucji biorących udział w procesie uzgadniania przedmiotowej dokumentacji.

- Wykonawca przed przestąpieniem do projektowania obowiązkowo dokona wizji lokalnej wszystkich odcinków dróg w celu zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania dokumentacji.

- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie żądania, roszczenia i koszty stron trzecich, spowodowane naruszeniem przez siebie w trakcie realizacji przedmiotu umowy praw autorskich, patentowych, znaków towarowych, itp.

4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

a) Orchowo ul. Słoneczna – 5 miesięcy od daty zawarcia umowy,

b) Orchowo ul. Stroma – 5 miesięcy od daty zawarcia umowy,

c) Orchowo ul. Dąbrowa – 5 miesięcy od daty zawarcia umowy,

d) Myślątkowo – 5 miesięcy od daty zawarcia umowy,

e) Kinno-Słowikowo – 9 miesięcy od daty zawarcia umowy,

f) Podbielsko – 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.

5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1) Oferta w języku polskim na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

2) Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu z systemu zamówień publicznych - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;

3) Referencje lub faktury potwierdzające wykonanie minimum jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę lub przebudowę drogi w przeciągu od 01.01.2021r. do 27.02.2024r.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

6. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający łącznie następujące warunki:

1)    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

a)    Nie zalegają z uiszczeniem należnych opłat na rzecz: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Urzędu Miasta lub Gminy.

b)    Osoby upoważnione do podpisywania umowy nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego.

c)    Nie otwarto wobec nich likwidacji.

d)    Nie ogłoszono upadłości.

2)    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia.

Przez wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie działalność w branży drogowej w ciągu minimum ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert polegającą na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg.

3)    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia.

Przez potencjał techniczny do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie posiadanie przez Wykonawcę urządzeń i narzędzi niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Przez potencjał kadrowy Zamawiający rozumie osoby z uprawnieniami dot. projektowania dróg.

4)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Przez sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zamawiający rozumie realizację całości zadania ze środków własnych Wykonawcy.

5) Wykonawca przedmiot zamówienia musi wykonać przy użyciu własnych materiałów i narzędzi.

7. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: cena brutto waga kryterium 100% oraz gwarancja minimum 36 miesięcy.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można przekazać tylko i wyłącznie:

1)    Osobiście do siedziby Urzędu Gminy Orchowo ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przebudowa dróg - dokumentacja”;

2)    Pocztą tradycyjną na ww. adres urzędu z dopiskiem „Przebudowa dróg - dokumentacja”.

Termin składania ofert do 11.03.2024r. do godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 12:10 w sali posiedzeń urzędu I piętro.

9. INFORMACJE DODATKOWE:

Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnej oferty bez podania przyczyny.

Osoba do kontaktu Piotr Bukowski tel. (63) 268-40-90 wew. 31

10. ZAŁACZNIKI:

1. Formularz oferty cenowej.

2. Oświadczenie oferenta.

 

Wójt Gminy Orchowo

/-/ Jacek Misztal

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 lutego 2024 11:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Bukowski
Ilość wyświetleń: 118
27 lutego 2024 11:21 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_oferentow.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 lutego 2024 11:20 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [formularz_oferty_cenowej.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 lutego 2024 11:20 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Nowy BIP Gminy Orchowo ::Nowy BIP Gminy Orchowo ::