S.5560.14.4.2025
Orchowo, dnia 6 listopada 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł
na sprzedaż i dostarczenie 4 sztuk przenośnych agregatów prądotwórczych o mocy maksymalnej do 12kW, dotyczących realizacji zadania własnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej ujętego w kluczowych obszarach działania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw: II/3/2 Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC.
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,
NIP: 6671735111, REGON: 311019378,
tel. 632684090, e-mail: ug@orchowo.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych 4 sztuk przenośnych agregatów prądotwórczych o mocy maksymalnej do 12kW, dotyczących realizacji zadania własnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej ujętego w kluczowych obszarach działania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw: II/3/2 Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLiOC. Wymagania dotyczące czterech sztuk agregatów (specyfikacja):
1) Wyposażenie agregatów:
Ø Agregaty przenośne w wersji trójfazowej do zasilania urządzeń 230V oraz 400V o mocy maksymalnej do 12kW.
Ø Silnik
Ø Prądnica
Ø Chłodnica
Ø Zbiornik paliwa
Ø Miska olejowa
Ø Świece żarowe
Ø Woltomierz
Ø Amperomierz
Ø Licznik motogodzin
Ø Listwa odbioru mocy
Ø Awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa
Ø Akumulator rozruchowy
Ø Automatyczne ładowanie akumulatora własnego
Ø Wibroizolatory silnika oraz prądnicy
Ø Możliwość pracy do 24 godzin
2) Dane techniczne silnika:
Ø Silnik wysokoprężny
Ø Silnik diesel napędzany olejem napędowym (ON)
Ø Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
Ø Automatyczna regulacja obrotów
Ø Chłodzenie cieczą (chłodnica)
Ø Wtrysk bezpośredni (pompowtryskiwacz)
Ø Filtr powietrza
Ø Filtr paliwa
Ø Filtr oleju
Ø Rozrząd zaworowy
Ø Rozrusznik elektryczny
Ø Czujnik poziomu oleju
Ø Czujnik ciśnienia oleju
Ø Miska olejowa
Ø Zawór elektromagnetyczny
3) Dane prądnicy:
Ø Napięcie wyjściowe 230V/400V
Ø Moc maksymalna 400V – 12 kW
Ø Moc znamionowa 400V – 10 kW
Ø Moc maksymalna 230V – 4 kW
Ø Moc znamionowa 230V – 3.2 kW
Ø Uzwojenia miedziane
Ø Regulator napięcia AVR
Ø Zabezpieczenie C25
Ø Zabezpieczenie C50
4) Pozostałe dane:
Ø Wytrzymała konstrukcja stalowa ramy
Ø Zbiornik paliwa stalowy lub metalowy + pomiar poziomu paliwa
Ø Koła transportowe, obrotowe i blokowane
Ø Gniazda minimum 1x400V 32A i 1x230V 32A
Ø Listwa odbioru mocy
5) Pozostałe wymagania:
Ø agregaty fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
Ø instrukcja obsługi w języku polskim.
Ø gwarancja min. 24 miesiące.
Ø pierwsze uruchomienie wraz ze szkoleniem z obsługi w miejscu dostawy.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres:
Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,
w terminie do dnia 23.12.2025 r. (włącznie).
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Oferent sporządza ofertę w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Do oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru (nie dotyczy podmiotów wpisanych do CEIDG),
b) karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanego sprzętu.
3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„II/3/2 – sprzedaż i dostawa 4 sztuk przenośnych agregatów prądotwórczych o mocy maksymalnej do 12kW”
na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
5) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
6) Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto, obejmującą wszystkie koszty realizacji zamówienia (w tym m in. transport, dokumentację, podatek VAT).
7) W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCY:
1) Wykonawca zapewni:
a) dostawę sprzętu fabrycznie nowego, wolnego od wad,
b) minimum 24-miesięczną gwarancję,
c) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji (minimum instruktaż przy odbiorze).
2) Cena oferty powinna obejmować pełną wartość zamówienia.
3) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
4) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY:
1) Przy dokonywaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert (cena z dostawą):
|
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium (%) |
|
1 |
Cena (C) |
100 |
2) Kryterium „Cena” (C) - waga 100 % = 100 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min.
C = ------------- x 100 pkt,
C bad.
gdzie: C – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena”,
C min – cena oferty najtańszej,
C bad.– cena oferty badanej.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania na stronie BIP Orchowo.
7. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Zamówienie będzie realizowane w miejscowości Orchowo, powiat słupecki, woj. wielkopolskie, w terminie określonym w pkt 3.
2) Płatność nastąpi po odbiorze sprzętu i podpisaniu protokołu odbioru.
3) Wymagany termin płatności faktury: 14 dni.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem „II/3/2 – sprzedaż i dostawa 4 sztuk przenośnych agregatów prądotwórczych o mocy maksymalnej do 12kW” w terminie do dnia 20 listopada 2025 r. do godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście w sekretariacie (1 piętro) lub przesyłką pocztową.
2) Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 20.11.2025 r. o godz. 12:15 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oraz spełni inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym.
4) Oceny i wyboru ofert dokona powołana w tym celu komisja. Po dokonaniu oceny i wyborze oferty zostanie sporządzony protokół podpisany przez członków komisji.
5) Wybranego kontrahenta komisja zaprosi do podpisania umowy.
6) Jeżeli kontrahent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania.
7) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą mailową niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
8) Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
9) Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.
12) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
9. INFORMACJE DODATKOWE:
Dodatkowych informacji udziela:
Paulina Szmyt tel. 63 26 84 090 wew. 22, e-mail: obrona@orchowo.pl
Z w/w osobą należy kontaktować się we wszelkich sprawach, dotyczących prowadzonego postępowania wyłaniania wykonawcy od momentu otrzymania niniejszego dokumentu, aż do rozstrzygnięcia wyboru.
10. ZAŁĄCZNIKI:
1) Formularz oferty cenowej na wykonanie zadania (załącznik nr 1).
2) Projekt umowy (załącznik nr 2).
Grzegorz Matkowski, Wójt Gminy Orchowo
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090