S.5560.14.6.2025
Orchowo, dnia 3 grudnia 2025 r.
CZWARTE ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł na sprzedaż i dostarczenie sprzętu do działań ratowniczych, dotyczących realizacji zadania własnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej ujętego w kluczowych obszarach działania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw: III/5 sprzęt do działań ratowniczych.
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,
NIP: 6671735111, REGON: 311019378,
tel. 632684090, e-mail: ug@orchowo.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu do działań ratowniczych, dotyczących realizacji zadania własnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej ujętego w kluczowych obszarach działania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 – Obszar 2: Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw: III/5 sprzęt do działań ratowniczych, zgodnie z poniższym zapotrzebowaniem i specyfikacją:
|
Lp. |
Sprzęt do działań ratowniczych (dla strażaków z jednostek OSP, z terenu gminy Orchowo) |
ilość |
|
1 |
Buty specjalne gumowe dla strażaków |
18 par |
|
2 |
Maski pełnotwarzowe z filtrami |
18 szt. |
|
3 |
Kombinezony chemiczne |
30 szt. |
|
4 |
Rękawice chemoodporne |
30 szt. (1 para = 1 szt.) |
|
5 |
Rękawice do ratownictwa technicznego |
36 szt. (1 para = 1 szt.) |
|
Specyfikacja sprzętu do działań ratowniczych: |
|||
|
Lp. |
Sprzęt do działań ratowniczych (dla strażaków z jednostek OSP, z terenu gminy Orchowo) |
ilość |
Uwagi / wymagania techniczne |
|
1 |
Buty specjalne gumowe dla strażaków |
18 par |
Zapewniające ochronę: przed porażeniem prądem elektrycznym o napięciu przemiennym do 1 kV (obuwie spełniające wymagania dla klasy 0), przed płomieniami i promieniowaniem cieplnym, przed kontaktem z gorącym podłożem, przed poślizgiem, olejami, wodą i wilgocią, przed uderzeniem i zgnieceniem (palce stóp, wzmocnienie noska buta), przed przebiciem podeszwy (stopy); zgodne z EN 15090:2012 i EN 50321-1:2018+AC:2018 |
|
2 |
Maski pełnotwarzowe z filtrami |
18 szt. |
Maski pełnotwarzowe z normą EN 136, z filtropochłaniaczem A2B2E2K2-P3 lub równoważnym, z certyfikatem CE |
|
3 |
Kombinezony chemiczne |
30 szt. |
Typ 3 lub równoważny, antystatyczny, odporny na działanie substancji chemicznych |
|
4 |
Rękawice chemoodporne |
30 szt. (1 para = 1 szt.) |
polecane do pracy w miejscach gdzie istnieje ryzyko kontaktu z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi. Zapewniające ochronę przed bakteriami, grzybami i wirusami (np. COVID-19). Zapewniające ochronę przed mikroorganizmami i chemikaliami zgodnie z normą EN374. |
|
5 |
Rękawice do ratownictwa technicznego |
36 szt. (1 para = 1 szt.) |
zgodne z EN388 (odporne na przetarcie, rozerwanie, przecięcie, przekłucie) oraz z EN420 (zręczność) |
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres:
Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo,
w terminie do dnia 29.12.2025 r. (włącznie).
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Oferent sporządza ofertę w języku polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2) Do oferty należy dołączyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru (nie dotyczy podmiotów wpisanych do CEIDG),
b) karty katalogowe lub opisy techniczne oferowanego sprzętu.
3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „III-5 sprzęt do działań ratowniczych”.
5) na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
6) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
7) Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto, obejmującą wszystkie koszty realizacji zamówienia (w tym m in. transport, dokumentację, podatek VAT).
8) W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCY:
1) Wykonawca zapewni:
a) dostawę sprzętu fabrycznie nowego, wolnego od wad,
b) minimum 24-miesięczną gwarancję,
c) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji (minimum instruktaż przy odbiorze).
2) Cena oferty powinna obejmować pełną wartość zamówienia.
3) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
4) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY:
1) Przy dokonywaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert (cena z dostawą):
|
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium (%) |
|
1 |
Cena (C) |
100 |
2) Kryterium „Cena” (C) - waga 100 % = 100 pkt.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C min.
C = ------------- x 100 pkt,
C bad.
gdzie: C – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena”,
C min – cena oferty najtańszej,
C bad.– cena oferty badanej.
3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania na stronie BIP Orchowo.
7. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Zamówienie będzie realizowane w miejscowości Orchowo, powiat słupecki, woj. wielkopolskie, w terminie określonym w pkt 3.
2) Płatność nastąpi po odbiorze sprzętu i podpisaniu protokołu odbioru.
3) Wymagany termin płatności faktury: 14 dni.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem „III-5 sprzęt do działań ratowniczych” w terminie do dnia 11 grudnia 2025 r. do godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście w sekretariacie (1 piętro) lub przesyłką pocztową.
2) Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 11.12.2025 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oraz spełni inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym.
4) Oceny i wyboru ofert dokona powołana w tym celu komisja. Po dokonaniu oceny i wyborze oferty zostanie sporządzony protokół podpisany przez członków komisji.
5) Wybranego kontrahenta komisja zaprosi do podpisania umowy.
6) Jeżeli kontrahent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania.
7) O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi drogą mailową niezwłocznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
8) Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
9) Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
10) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów.
12) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
9. INFORMACJE DODATKOWE:
Dodatkowych informacji udziela:
Paulina Szmyt tel. 63 26 84 090 wew. 22, e-mail: obrona@orchowo.pl
Z w/w osobą należy kontaktować się we wszelkich sprawach, dotyczących prowadzonego postępowania wyłaniania wykonawcy od momentu otrzymania niniejszego dokumentu, aż do rozstrzygnięcia wyboru.
10. ZAŁĄCZNIKI:
1) Formularz oferty cenowej na wykonanie zadania (załącznik nr 1).
2) Projekt umowy (załącznik nr 2).
Ewelina Gumienna, Zastępca Wójta Gminy Orchowo
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090