WÓJT GMINY ORCHOWO
S.2110.3.2024
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
(zatrudnienie od 1 listopada 2024 roku)
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) Wójt Gminy Orchowo ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Klubu Maluszka w Orchowie
(klubu dziecięcego)
(nazwa stanowiska )
w Klubie Maluszka w Orchowie
ul. Powstańców Wielkopolskich 4, 62-436 Orchowo
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) wymagania niezbędne (konieczne dla kandydata):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji opiekunów w żłobkach lub klubach dziecięcych określonych
w art. 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
(Dz. U. z 2024 r. poz. 338 z późn. zm.),
d) posiadanie wykształcenia wyższego w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
e) posiada co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywała przez co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku tj. związaną z pracą z dziećmi;
f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
g) nieposzlakowana opinia,
h) niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub brak skazania prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne,
i) brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie i w przeszłości,
j) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
k) rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
l) brak ukarania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
m) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika klubu dziecięcego;
n) znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, przepisów bhp i p.poż, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy;
2) wymagania dodatkowe:
a) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
b) umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych,
c) doświadczenie w pracy z dziećmi lub kursy i szkolenia rozszerzające warsztat pracy z dziećmi w wieku do lat 3,
d) dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego, w szczególności: pakietu Microsoft Office,
e) samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz wysoka kultura osobista,
f) prawo jazdy kat. B
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań Kierownika Klubu Maluszka w Orchowie należeć będzie:
1) reprezentowanie Klubu na zewnątrz,
2) planowanie i organizowanie pracy Klubu,
3) realizacja i koordynowanie zadań wynikających z ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
4) racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi Klubu,
5) zapewnienie należytego stanu higieniczno-sanitarnego oraz bezpiecznych warunków przebywania dzieci i personelu,
6) kierowanie bieżącą działalnością Klubu Dziecięcego i wykonywanie zadań statutowych,
7) zatrudnianie i zwalnianie pracowników Klubu,
8) zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w zakresie prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych,
9) zapewnienie pracownikom właściwych warunków pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) prawidłowe administrowanie i gospodarowanie mieniem Klubu,
11) opracowywanie rocznych planów finansowych Klubu i ich realizację,
12) wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących wewnętrznych zasad organizacji Klubu,
13) sporządzanie bilansów, sprawozdań, analiz zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
14) sprawowanie opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej nad dziećmi,
15) przygotowanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych i stymulujących rozwój dzieci,
16) opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
17) wykonywanie zadań opiekunki w klubie dziecięcym tj. codziennych czynności związanych z opieką i pielęgnacją dzieci z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp.
18) współpraca z rodzicami,
19) prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej Klubu Maluszka.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w wymiarze czasu: ¾ etatu ( w tym ½ Kierownik i ¼ opiekun),
2) rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę początkowo na czas określony, docelowo na czas nieokreślony,
3) praca w dni robocze w równoważnym systemie czasu pracy (wg ustalonego harmonogramu),
4) biuro pracownika zlokalizowane jest na parterze budynku, do parteru budynku zapewniony jest dostęp również poprzez podjazd dla osób niepełnosprawnych,
5) do podstawowych zadań realizowanych przez pracownika należeć będzie wykonywanie zadań o których mowa w punkcie 2,
6) wykonywanie zadań na tym stanowisku wiąże się z koniecznością pracy przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie,
7) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Klubu Maluszka (rodzicami),
8) praca administracyjno-biurowa wykonywana w jednostce połączona z wyjazdami służbowymi,
9) osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za gromadzenie, wytwarzanie, rejestrację informacji i dokumentacji oraz ich przetwarzanie i archiwizację zgromadzonych danych,
10) pracownik biurowy musi znać obsługę komputera oraz innych urządzeń biurowych,
11) wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1960).
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Klubie Maluszka w Orchowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w sierpniu 2024 wyniósł / nie wyniósł* co najmniej 6%. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru,
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje, umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty),
5) kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
7) oświadczenie, że kandydat spełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
8) oświadczenie o braku figurowania w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonych,
9) oświadczenie o braku ukarania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 104),
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne,
12) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
13) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na stanowisku objętym naborem,
14) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną – podpisane w sposób czytelny,
15) oświadczenie o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz o braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej.
16) zaświadczenie ze szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia (w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 z ustawy).
17) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
18) Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można:
a) złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – w sekretariacie Urzędu lub,
b) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Orchowo, Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Gminy lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia jakiego naboru dotyczą: „Oferta pracy – nabór nr 3/2024”
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.09.2024 do godz. 10.00.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data wpływu do Urzędu.
5) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
6) Wszyscy kandydaci zostaną telefonicznie lub pisemnie powiadomieni czy zostali bądź też nie zostali zakwalifikowani do następnego etapu naboru.
7. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
Orchowo, dnia 06.09.2024 r.
WÓJT GMINY ORCHOWO
/-/ Grzegorz Matkowski
* niewłaściwe skreślić.
** kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090