Orchowo, dnia 16.06.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo
NIP: 6671735111, REGON: 311019378
tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu azbestu i wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych z terenu Gminy Orchowo.
2. Zakres prac obejmuje:
1) demontaż płyt azbestowo – cementowych z pokryć dachowych, ich zabezpieczenie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z szacunkami została określona na ok. 500,00 m2 co stanowi 7,5 Mg – zastosowano przelicznik gdzie 1m2 pokrycia dachowego ~15kg.
2) zabezpieczenie wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest złożonych luzem na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Orchowo. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z wnioskami właścicieli nieruchomości została określona na około 2 266,00 m2 co stanowi 34 Mg – zastosowano przelicznik, gdzie 1 m2 pokrycia dachowego ~15kg
3) ważenie wyrobów zawierających azbest bezpośrednio na każdej posesji po dokonaniu całkowitego demontażu na jednym obiekcie (dotyczy również przypadków obejmujących odbiór wyrobów zawierających azbest, bez demontażu). Okoliczność zważenia wyrobów i ich waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy, właściciela (posiadacza nieruchomości) i przedstawiciela Zamawiającego.
4) szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie wniosków właścicieli nieruchomości wraz z adresami, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez: przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości, Wykonawcę oraz karty przekazania odpadów na składowisko odpadów.
6) wybrany Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest.
7) Wykonawca przed rozpoczęciem prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest obowiązany jest do dokonania zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia tych prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie 7 dni przed rozpoczęciem tych prac, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). Potwierdzone kopie zgłoszeń wraz z potwierdzeniem nadania należy dostarczyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac.
8) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac zgodnie z § 6 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)
9) Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny demontażu i/lub odebrania wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.07.2023 r.
10) Zadanie będzie współfinansowane w 100,00 % ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Zamawiający zastrzega, że realizacja umowy z Wykonawcą, jest uzależniona od podpisania umowy na dofinansowanie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
3. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: Od dnia podpisania umowy do dnia
31.07.2023
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę, Ofertę należy umieścić w kopercie i wysłać na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo z opisem „Demontaż i usuwanie azbestu oraz wyrobów zawierających azbest (tj. płyt cementowo-azbestowych) pochodzących z posesji osób fizycznych położonych na terenie Gminy Orchowo”
4. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
5. Termin związania ofertą: od upływu terminu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego do dnia 31.07.2023r.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
7. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji z rozbiciem na kwotę netto i brutto
5. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:
1. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację:
1) pozytywny, bezusterkowy protokół odbioru robót podpisany przez właściciela nieruchomości oraz przedstawiciela Wykonawcy, zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego – po zakończeniu prac na danej posesji /budynku potwierdzających ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (w m2 i w tonach); obowiązek przygotowania protokołu leży po stronie Wykonawcy,
2) kartę przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg lub m2,
3) pisemne oświadczenie właścicieli nieruchomości stwierdzające zakończenie prac, uporządkowanie terenu po wykonaniu usługi i braku uwag,
4) oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z wyrobów zawierających azbest
2. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania oferty cenowej,
3) wpis do Bazy Danych o Odpadach bądź aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych o kodach 170601, 170605* wydane przez właściwy organ,
4) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie oświadczeń:
· że prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest wykonane zostaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r nr 71 poz. 649 z póź. zm.) - załącznik nr2,
· spełnienie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz program szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005 nr 216 poz. 1824) – załącznik nr 3,
· dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4,
· posiadanie umowy z firmą, w której będą unieszkodliwione odpady azbestowe – załącznik nr 5, wraz z kopią w/w umowy,
· dysponowanie osobami, które ukończyły szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy na temat usuwania wyrobów zawierających azbest – załączniki nr 6 do zapytania,
· posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – kopia polisy.
· wykaz usług zrealizowanych przez oferenta - załącznik nr 7 do zapytania
Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - jeśli dotyczy
6. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY : W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. najniższej ceny – 100%
Zamawiający porówna i oceni oferty w następujący sposób:
ocena w kryterium „najniższa cena”, dla którego cena minimalna jest najkorzystniejsza, ilość punktów będzie obliczona według wzoru:
Najniższa cena oferty spośród ofert
niepodlegających odrzuceniu
Liczba punktów = x 100%
Cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. W przypadku rozbieżności pomiędzy wartością wyrażoną cyfrowo a podaną słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta wartość podana słownie. Ofertę należy sporządzić podając również prawidłową stawkę VAT za wykonaną usługę.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej zaadresowanej kopercie z dopiskiem
Demontaż i usuwanie azbestu oraz wyrobów zawierających azbest (tj. płyt cementowo-azbestowych) pochodzących z posesji osób fizycznych położonych na terenie Gminy Orchowo” W terminie do dnia 26.06.2023 (poniedziałek) do godz. 8.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Orchowie ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście lub drogą pocztową
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2023r. o godz. 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
3. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 26.06.2023r a wyniki tej oceny i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godz. 14.00 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo. oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Orchowo.
4. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
5. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. OCENA OFERT:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: najniższa cena brutto
2. Wygrywa oferta, która uzyska najniższą cenę, oraz spełni wszystkie wymagania Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów
9. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie ustalonym w pkt. 7
10. INFORMACJE DODATKOWE:
Dodatkowych informacji udzielają:
Piotr Wędzikowski tel. 632684 090 wew. 29 lub 605857050 email: gospodarka.komunalna@orchowo.pl
11. Źródło finansowania zamówienia: dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
Załącznik nr 3
FORMULARZ OFERTY CENOWEJ
NA WYKONANIE ZADANIA
Nazwa zadania: usuniecie wyrobów zawierający azbest (tj. płyt azbestowo-cementowych) pochodzących z posesji osób fizycznych na terenie Gminy Orchowo
STRONA ZAMAWIAJĄCA
GMINA ORCHOWO
62-436 ORCHOWO, ul. KOŚCIUSZKI 6
OFERTA ZŁOŻONA PRZEZ
Pełna nazwa oferenta: ……............................................................................................
Adres oferenta: ……………............................................................................................
Telefon: ..........................................................................................................................
faks:................................................................................................................................
e-email: …………………………..……………………………………………...………..……
NIP: …………………………………………………………………………………………… REGON: ……………...………………………………………………………………………..
Dane osoby do kontaktu ze strony oferenta …………….………………………………
1. Wartość przedmiotowego zadania ustala się w następującej cenie za 1 tonę usuniętych wyrobów zawierających azbest:
a) wartość netto ...................... zł (słownie: ...........................................................)
b) stawka podatku VAT …........... wysokość VAT ……………………..……….… zł
c) wartość brutto ...................... zł (słownie: ..........................................................)
2. Deklarujemy realizację przedmiotowego zadania w terminie: ……………….……
3. Udzielamy gwarancji* ………………………………………..
3. W pełni akceptujemy postanowienia zawartej umowy*
4. Akceptujemy termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
5. W przypadku wybrania Naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy
w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego*.
...................... dnia .................... …….……………………….
(pieczęć i podpis oferenta)
(*jeśli jest wymagane).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090