Orchowo, 22.07.2024r.
WÓJT GMINY ORCHOWO
RPGND.K.271.12.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: rewitalizacja centrum Orchowa.
1. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, NIP:6671735111, REGON: 311019378 tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót:
1. reprezentowanie inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli, zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej (minimum 2 razy w tygodniu);
2. sprawowanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno – budowlanymi, normami i przepisami BHP;
3. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu (lub odrzuceniu), materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej;
4. zatwierdzenie materiałów oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zawartej umowy i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;
5. sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
6. sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
7. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń modernizacji;
8. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
9. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;
10. uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji;
11. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego;
12. sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji);
13. do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
3. DANE WYJŚCIOWE DOT. TERENU PODLEGAJĄCEGO REWITALIZACJI:
a) powierzchnia z kostki betonowej wynosi 4.130,00 m2
b) powierzchnia terenu biologicznie czynnego wynosi 1.809,00 m2
c) wartość inwestycji brutto wynosi 1.338.928,80 zł.
4. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: Od dnia podpisania umowy do końcowego odbioru robót.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
3. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.
4. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo z opisem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - rewitalizacja.
5. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.
6. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.
7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji z rozbiciem na kwotę netto i brutto.
6. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:
Do oferty należy dołączyć:
1. formularz ofertowy, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego,
2. uprawnienia w zakresie kierowania i nadzorowania robotami: branża drogowa,
3. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
7. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: najniższa cena brutto.
8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - rewitalizacja w terminie do dnia 02.08.2024r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Orchowie ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście lub drogą pocztową.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.08.2024r. o godz. 12:10 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.
3. Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.
4. Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. OCENA OFERT:
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: najniższa cena brutto.
2. Wygrywa oferta, która uzyska najniższą cenę, oraz spełni wszystkie wymagania Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie ustalonym w pkt. 8
11. INFORMACJE DODATKOWE:
Dodatkowych informacji udziela Piotr Bukowski tel. 722323327 email: pzp@orchowo.pl
12. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy,
2. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
/-/ Grzegorz Matkowski
Wójt Gminy Orchowo
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, tel. (63) 2684090