Zamówienia publiczne do kwoty 130.000 złotych

ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont dróg w ramach zadania: modernizacja dróg gminnych ul. Lipowa, T. Kościuszki, J. Myślickiego, Dworcowa, B. Prusa, M. Reja w Orchowie.”

Orchowo, 23.07.2024r.

WÓJT GMINY ORCHOWO

RPGND.K.271.13.2024 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 zł na:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Remont dróg w ramach zadania: modernizacja dróg gminnych ul. Lipowa, T. Kościuszki, J. Myślickiego, Dworcowa, B. Prusa, M. Reja w Orchowie.”

1.    ZAMAWIAJĄCY: Gmina Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo, NIP:6671735111, REGON: 311019378 tel. (63) 2684090, e-mail: ug@orchowo.pl

2.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót:

1.    reprezentowanie inwestora na placu budowy przez sprawowanie kontroli, zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej (minimum 2 razy w tygodniu);

2.    sprawowanie zgodności robót z dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno – budowlanymi, normami i przepisami BHP;

3.    podejmowanie decyzji o dopuszczeniu (lub odrzuceniu), materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej;

4.    zatwierdzenie materiałów oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zawartej umowy i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót;

5.    sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;

6.    sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;

7.    potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń modernizacji;

8.    wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

9.    żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót;

10. uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji;

11. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego;

12. sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót (inwestycji);

13. do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do realizacji wszystkich innych czynności zarządzeń określonych przez Zamawiającego, które będą niezbędne do poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.   

3. DANE WYJŚCIOWE DOT. TERENU PODLEGAJĄCEGO REWITALIZACJI:

a) długość modernizowanych dróg wraz z infrastrukturą techniczną wynosi 4.177,46m

b) wartość inwestycji brutto wynosi 4.084.000,00 zł.

4. TERMIN WYKONANIA ZADANIA: Od dnia podpisania umowy do końcowego odbioru robót. 

5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.    Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na formularzu ofertowym

2.    Oferta musi obejmować całość zamówienia.

3.    Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.

4.    Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6,  62-436 Orchowo z opisem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru – modernizacja dróg.

5.    Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątkami imiennymi.

6.    Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu rozstrzygnięcia zapytania ofertowego.

7.    Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.    Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji z rozbiciem na kwotę netto i brutto.

6. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW:

Do oferty należy dołączyć:

1.    formularz ofertowy, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego,

2.    uprawnienia w zakresie kierowania i nadzorowania robotami: branża drogowa,

3.    oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

7. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY: najniższa cena brutto.

8. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru – modernizacja dróg w terminie do dnia 02.08.2024r. do godz. 12:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Orchowie ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo – osobiście lub drogą pocztową.

2.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.08.2024r. o godz. 12:15 w siedzibie Urzędu Gminy Orchowo, ul. Kościuszki 6, 62-436 Orchowo.

3.    Oferty złożone po terminie będą zwrócone składającym bez otwierania.

4.    Oferent może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

9. OCENA OFERT:

1.    Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów: najniższa cena brutto.

2.    Wygrywa oferta, która uzyska najniższą cenę, oraz spełni wszystkie wymagania Zamawiającego.

3.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie oferentów

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w terminie ustalonym w pkt. 8

11. INFORMACJE DODATKOWE:

Dodatkowych informacji udziela Piotr Bukowski tel. 722323327 email: pzp@orchowo.pl

12. ZAŁĄCZNIKI:

1. Formularz ofertowy,

2. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

/-/ Grzegorz Matkowski

Wójt Gminy Orchowo

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lipca 2024 07:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Bukowski
Ilość wyświetleń: 101
05 sierpnia 2024 14:54 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 lipca 2024 07:33 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_wykonawcy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 lipca 2024 07:32 (Piotr Bukowski) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Nowy BIP Gminy Orchowo ::Nowy BIP Gminy Orchowo ::